loading...

لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی داروخانه غیر حضوری کرج تهران قیمت 2024

لیست عوارض لمینت متحرک دندان کرج تهرانپارس دارو نه فروش اینترنتی پستی لمینت کاور متحرک دندان پرداخت درب منزل دو فک دی 1402

عوارض لمینت متحرک دندان دارو خانه لمینت متحرک دندان چیست  لمینت متحرک دندان در سال 2021 وارد بازار ایران شد الیته در بازار جهانی این محصول به فروش میرسید که چند وقتی است این محصول به داخل ایران هم آماده است این محصول چیزی خاصی ندارد و در جعبه این محصول یک عدد قالب دندان و خمیر است که در اصل خمیر مهم ترین قسمت ماجراست که باید شما با استفاده از یه سری اموزش که بهتون داده میشود عمل قالب گیری رو خودتون انجام دهید که متاسفانه بعضی ها فکر میکنند بدون اموزش هم به سادگی صاحب یک لیمنت متحرک خواهد شد که باید بگوییم حتما قبل استفاده ازا ین لمینت باید اموزش لازم را در فضای مجازی ببینید و بعد اقدام به قالب گیری نمایید

 

 آسان ترین نحوه خرید لمینت متحرک دندان اسنپ ان اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل دو فک عید 1402 


  

اموزش قالب گیری لمینت متحرک در خانه به چه صورت است :

برای قالب گیری کامپوزیت متحرک ابتدا به دو کاسه آب سرد و گرم نیاز دارید برای قالب گیری اول باید قالب خمیری شکل را در لیوان اب جوش قرار دهید و بگذارید به مدت 5 دقیقه در اب باشد تا نرم و شفاف شود زمانی که مواد خمیری شکل شفاف و نرم شد وقت ان است که از کاسه اب گرم خارج نمایید و در روش اول میتوانید خمیر را در قالب بگذارید و بعد روی دندانتان چند ثانیه ای فشار دهید تا خمیر کاملا فرو دندان واقعی به خود بگیرد راه دوم این است که وقتی خمیر را از کاسه خارج کردید میتوانید خمیر را دستی به صورت ورقه ای نازک در اورده و با دقت روی دندانتان قرار دهید تا کاملا تمام دنانتان را پوشش دهید و بعد این کار قالب پلاستیکی را در دهان خود چند ثانیه ای قرار دهید هنگام خارج کردن قالب توجه کنید که قالب را به ارامی در اورده تا خمیر از دندان جدا نشود و بعد ار اوردن دندان با یک جسم شبیه سوزن  خطوط بین دندانتان را خط بیندازید تا خمیر کاملا شکل دندان واقعی به خود بگیرد منظور از خطوط دندان همان فاصله دندان هاست توجه کنی حتما قبل استفاده از این اموزش فیمل های اموزشی و نحوه کار با این محصول را اموزش ببینید و بعد تصمیم به انجام این کار نماید و به هیچ عنوان بدون آموزش از لیمنت متحرک استفاده نکنید.

 

 

 

کامپوزیت متحرک دندان

 

 

قالب گیری کامپوزیت متحرک بدون قالبگیر پلاستیکی سفید رنگ :

در برخی موارد هیچ جوره نمیشود با قالب گیر لمینت را بسازید و ان هم به دلیل این که قالب گیر فیت دندان شما نیست یا دندان کجی دارید که در قالب گیر به خوبی جا نمیشود یا به هر دلیلی هر کاری میکنید روکش زیبایی ساخته نمیشود اما راه حل بعدی این است بعد خرید لمینت متحرک دندان دیگر نیازی نیست از قالب پلاستیکی که شبیه دندان است استفاده کنید بلکه فقط باید قالب را شبیه ورق همانند خمیر نانوایی پخش نمایید و به مقدار لازم روی دندان خود قرار بدهید تا کاملا دندان شما را پوشش بدهد و در همان حالت خمیر را شکل بدهید که میتوانید قالب گیری لمینت متحرک بدون قالب گیر را در فضای مجازی سرچ نمایید.

 

 

  

 

لمینت متحرک دندان

 

 

لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی دندانسازی :

کامپوزیت متحرک دندان قیمت بالایی دارند که چند میلیون میباشد و همه مزایا و معایب لمینت فروشگاه اینترنتی را دارد منتها فقط کیفیت بالا تری دارند که میتوانید به دندانسازی شهرتان مراجعه نمایید و قدام به تهیه این محصول نمایید.

 

 

لمینت دندان دقیقا چیکار میکنه اب ما : 

لیمنت متحرک دندان در کمتر از چند دقیقه بیدون این که برید مطب دندان پزشکی دندان تان ار از این رو به اون رو میکنه  آن اسمایل دندان بعد قالب گیری یک کاور دندان خواهد شد   اسنپ آن اسمایل لیمنت متحرک دندان داروخانه با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته  شده و بعد قالب گیری دقیقا خمیر دندان چفت دندان شما میشود در سنپ آن اسمایل بخاطر قالب گیری که انجام میدهید تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این محصول 2021 جنبه درمانی نخواهد داشت یعنی فکر نکنید اگر دندان خریاد دارید با این محصول درمان کنید و این محصول  برای برقراری زیبایی به کار میرود.

 

 

لمینت متحرک دندان چیست

 

 

ایا بعد قالب گیری و گذاشت لمینت میتونم کنم

 

بعد عمل قالب گیری که انجا میدهید به علت نازکی بیش از حد اختلالی برای حرف زدن پیدا نمیکنید البته طبعی است وقتی این محصول را در داخل دهان خود میگذارید اوایل عادت نباشید و بعد چند روز عادت خواهید کرد

 

 

لمینت متحرک دندان چیست

 

لمینت متحرک دندان را چطوری تمیز نماییم :  

اول آن را با آب بشویید . سپس با مسواکی که موهای نرم دارد و صابون مایع آن را کاملا بشویید.استفاده از خمیردندان لازم نیست چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد.قبل از استفاده به مدت 1 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد.

 

لمینت متحرک دندان چیست
 

در جعبه اسنپ آن اسمایل دیگه چیه : 

در جعبه اسنپ آن اسمایل پودر پاک کننده ای وجود دارد که شما می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.

 

لمینت متحرک دندان چیست

 

لیمنت متحرک دندان 1400 تن جومه در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. اگر با اسنپ آن اسمایل سیگار نکشید و بعد از مصرف مواد رنگی با آب بشویید عمر بیشتری خواهد کرد که پیشنهاد ما این است کلا برای زیبایی استفاده شود و برای غذا خوردن از دادن اسیبا استفاده کنید نه لیمنت ها

 

 

لمینت متحرک دندان چیست 

 

 

مزایای اسنپ آن اسمایل :

پوشاندن فاصله بین دندانها پوشاندن بهم ریختگی دندانها

دندانهای تغییر رنگ یافته و حاوی لکه

پر کردن جای خالی دندان

شکل استفاده از اسنپ آن اسمایل برای پوشاندن جای خالی دندان و زیبا سازی لبخند

 

 

اسنپ آن اسمایل Snap on Smile 

 

 

لمینت متحرک دندان چند روزه به دستمان میرسد :

 

بعد سفارش و تکمیل فرم سفراش شما همکاران ما بعد تایید سفارش جهت سالم بودن ظاهر لمینت را تست میکنند تا محصول ایراد نداشته باشد و بعد محصول را بسته بندی و فردای همان رو اگر تعطیلات نباشد تحویل اداره پست میدهند و بعد چند روز سفارش به دستتان خواهد رسید که پروسه ارسال کالا توسط پست به هیچ فروشگاه اینترنتی ربطی نداره و همه بستگی به اداره پست دارد و ممک ن این چند روز طول بکشد تا لمینت به دستتان برسد.

 

 

 

 

 

 


 

 

خرید لمینت متحر دندان دو فک ترو اسمایل :

 

لمینت متحرک ترو اسمایل 

 

 

لمینت متحرک ترو اسمایل چیست : 

لمینت ترو اسمایل همان اسنپ اسمایل است و تفاوتش در مقدار زیاد تر خمیر و قالب حرفه ای تر اسن است و در قالب گیری هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 

 

 

قیمت ترو اسمایل 150000 تومان

 


 

لمینت سو اسمایل چیست :

سو اسمایل همان لمینت اسنپ اسمایل و ترو اسمایل است و باز هم در قالب گیری هیچ تفاوتی با هم ندارند ولی دارای خمیر گوله گوله ای یا نخودی میباشد و قالب پلاستیکیش هم همانند ترو اسمایل است.

 


 

حسام بازدید : 121 یکشنبه 10 دی 1402 زمان : 23:05 نظرات (0)

تعداد صفحات : 6

درباره ما
لمینت کامپوزیت متحرک دندان ترو اسمایل سو اسمایل اسنپ اسمایل تهران، شهریار، اسلام‍شهر، بهارستان، ملارد، پاکدشت، ری، قدس، رباط‌کریم، ورامین، قرچک، پردیس، دماوند، پیشوا، شمیرانات و فیروزکوه موجود است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 2,178
  • بازدید کلی : 53,891